19 de set. 2007

Fora de servei.

Desprès d'una llarga temporada fora de servei no he tingut més remei que tornar. Molts dels meus fans m'han pressionat de forma insuportable perquè expressi les meves idees sense cap mena d'escrúpols.


El darrer any a la Universitat va ser prou feixuc. No només pels estudis sinó també per altres raons com la feina i una nena preciosa que necessita atenció. Bé, ja deia que estudiar treballant 40 hores no és fàcil però si a més amés tens altres obligacions encara resulta més complicat.


Solució: Tranquil·litzar-me i agafar menys assignatures.


A més a més he canviat de feina. He fugit del món del tercer sector social, un mon cada cop més embrutit on el treballador, que és en resumides comptes el més important per donar un bon servei i atenció als usuaris en risc d'exclusió, cada cop és més maltractat en tots els sentits. No diré el nom de la organització però només us diré que al meu entendre la pressió que l'administració pública està exercint sobre les entitats no lucratives que es dediquen a fer la feina que ella no vol fer, està resultant en un atac de pixats al ventre dirigit cap al creixement pel creixement, i en una reconversió del sector. Qui patirà tot això? Els usuaris i els treballadors. A canvi probablement s'entrarà en el meravellós mon de les licitacions en el qual qualsevol empresa amb ànim de lucre i sense cap vocació social podrà participar pagant sous d'ETT als educadors i treballadors exprimits en el procés.


Bé, jo ara ja estic en un altra entitat. No us diré quina perquè no vull barrejar el nom de l'entitat amb les meves pronunciacions. Però us diré que està ficada en el mon de la cooperació. És una entitat petita, sense ganes de créixer per créixer i que encara és viva perquè el seu associatiu no està per fer bonic com a altres entitats.